miercuri, 3 februarie 2010

Statusuri haioase comice 2010

Statusuri haioase comice 2010

Statusuri Haioase 1 ” Beau bere… sa-l fac spritz pe Jack Daniel`s ”

Statusuri Haioase 2 ” Ma numesc cum ma numesc si ma cheama cum ma cheama! ”

Statusuri Haioase 3 Incerc sa ma gandesc cum ma pot gandi la ce vreau sa ma gandesc… “

Statusuri Haioase 4 ” Cred ca imi place ceva… dar nu stiu sigur ce?! ”

Statusuri Haioase 5 Play your music, play it so loud that nobody could sleep…NOISE MAKER!!! “

Statusuri Haioase 6 Fac cinste plateste vecinu! “

Statusuri Haioase 7 Ma joc cu o grenada…psst… mi-a cazut cuiul pe jos… “

Statusuri Haioase 8 ” Pauzele lungi si dese… cheia marilor succese! “

Statusuri Haioase 9 ” Noaptea am cosmaruri pentru ca dor cu tine in pat! ”

Statusuri Haioase 10 ” Dute lent si vino tare pentru mine n-ai valoare!!! ”

Statusuri Haioase 11 ” Ma tot uit la prezentari de moda dar niciodata nu vad pe strada asa ceva… ”

Statusuri Haioase 12 Mi-am luat oglinda sa imi vad avataru… “

Statusuri Haioase 13 ” Nicaieri n-ui ca acasa dar mai bine-i la HOTEL ! “

Statusuri Haioase 14 ” Mersul la biserica nu te face credincios, asa cum statul intr-un garaj nu te face masina… “

Statusuri Haioase 15 ” Foaie verde magheran/M-a facut mama spartan! ”

Statusuri Haioase 16 ” Mi-am aprins becu sa sting lumina… “

Statusuri Haioase 17 ” Ce ciuda imi este ca nu imi iese schema aia cum o da Ronaldinho de 7 ori in bara !!! Nu-l inteleg ce ghinion are… ”

Statusuri Haioase 18 ” Mergem la scoala sa nu ne plictisim acasa… “

Statusuri Haioase 19 ” Fac teme ca altceva nu mi-o dat scoala… ”

Statusuri Haioase 20 ” Fuck dush… da shi pe tine daca vrei… ”

Statusuri Haioase 21 ” Sper sa prinzi muste la vara… “

Statusuri Haioase 22 ” Unde’i unu nu-i putere la butoiu plin cu bere….Unde’s doi puterea creste si butoiu se goleste… “
Statusuri Haioase 23 ” Munca este un izvor de sanatate, deci sa lucreze cei bolnavi… ”

Statusuri Haioase 24 ” Bai baieti ca sa fiti ca mine nu puteti, asa ca mai incolo ca sunteti niste boschetzi !!! ”

Statusuri Haioase 25 ” N-am status acum…. dar am avatar ! “

Statusuri Haioase 26 ” De ce incerci sa imi downloadezi statusul? Te crezi blonda? HA! L-am downloadat eu inaintea ta! ”

Statusuri Haioase 27 ” Ai Bani !?… Hai la bere … N-ai bani !? … Dute vere ! “

Statusuri Haioase 28 ” O gãinã avea 2 picioare in special stângu` ! ”

Statusuri Haioase 29 ” Se tin fetele de mine parca`si fii actor din filme! “

Statusuri Haioase 30 ” Bate si ti se v-a deschide… proces penal ! “

Statusuri Haioase 31 ” Singurul mod de a va face calculatoarele sa mearga mai repede este sa le aruncati pe fereastra… “

Statusuri Haioase 32 ” Opriti Planeta, vreau sa cobor… “

Statusuri Haioase 33 ” In caz de al III-lea razboi mondial femeile ar primi pusti iar barbatii pustoaice ! “

Statusuri Haioase 34 ” Te mai astept o zi sau poate doua si daca vii ma fac ca ploua… ”

Statusuri Haioase 35 ” Viitorul suna bine , pacat ca nu raspunde nimeni… “

Statusuri Haioase 36 ” Iti fac cadou o matura ca sa zbori dreq din viata mea… “

Statusuri Haioase 37 ” Si daca ramuri bat in geam.. .si daca ramuri bat in geam.. .bag p**a tai copacu`… ”

Statusuri Haioase 38 ” Da-mi si mie webcam-ul sa iti vad fatza aia de c*r ! “

Statusuri Haioase 39 ” Daca toate masinile vin spre tine… esti pe banda gresita ! “

Statusuri Haioase 40 Cei mai buni magicieni sunt barbatzi: f*t si dispar… “

Statusuri Haioase 41 ” Vrei sa te dai putin mai incolo sa intru si eu online?? “

Statusuri Haioase 42 ” Daca prostia ar fii amendata tu ai lua amenda la fiecare colt de strada…“

Statusuri Haioase 43 ” Ma urasti, te urasc, ma placi, esti homo… :)) “

Statusuri Haioase 44 ” Primeste mama ta cu violu` ?? :)) “

Statusuri Haioase 45 ” El :Hey eshti noua(9) pe aici?
Ea: Da.
El:nu vrei sa fi sasele(6) meu?… “

Statusuri Haioase 46 ” Pasarile ciripea nu avea treaba se distra… :)) “

Statusuri Haioase 47 ” La multi ani celor cu nume de buruieni… “

Statusuri Haioase 48 ” La film pe Radio21… “» ” In padurea cu alune aveau casa 3 catei… vine Gigi si le spune : Nu treceti in turu 3 ! “

Statusuri Haioase 49 ” Tristetea ta ma strange de p**a… eu strig din tufis: fii mai fericit ba ca nu pot sa ma pish! “

Statusuri Haioase 50 ” Vinul rosu de Vaslui, face p**a ca un cui! “

90 de comentarii:

  1. km nasoale.....rar gasesti unul mai tare

    RăspundețiȘtergere
  2. de asta ma urasc obezele ca impreuna cu AXION luptam impotriva grasimii

    RăspundețiȘtergere
  3. Sexul e precum Cupidon, nu-i destul sa ai sageti si arc...mai trebuie sa ai si o tinta.
    Apropo, ANUNT IMPORTANT!!!: "Caut tinta!"

    RăspundețiȘtergere
  4. hmmm...mere....dar nu m au convins....

    RăspundețiȘtergere
  5. am gasit eu o tinta... sa ti-o bagi in cur

    RăspundețiȘtergere
  6. nu mau entuziasmat niciuna

    RăspundețiȘtergere
  7. cv mai nou frate ,ca astea-s de 1000 de anii

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt foarte vechi "2010"

    RăspundețiȘtergere
  9. ultimu imi place ala cu tristetea ta ma strange de pula

    RăspundețiȘtergere
  10. asta ultimu ii fain dap restu is dea pula

    RăspundețiȘtergere
  11. si cel mai bun status ar cam fi asa"AS VREA SA FIE TOTUSI CEVA INTRE NOI<DAR MAI MUKT IN TINE"

    RăspundețiȘtergere
  12. nu prea bune,dar totusi sunt tari!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. plm ce mai tampenii...ceva mai cu gust nu se putea face??:))

    RăspundețiȘtergere
  14. nahspaa de tot...dar merge ala cu bereA:XX::))

    RăspundețiȘtergere
  15. frate in lipsa de idei furati din melodiile lu Spike....n-aveti pic de bun simt

    RăspundețiȘtergere
  16. alte statusuri nu aveti mai faine al meu e mai fain n-am nici unul

    RăspundețiȘtergere
  17. as vrea sa spun ca sunt super dar nu pot

    pt ca sunt bune

    RăspundețiȘtergere
  18. delok interesante.........kaut cv mai special.................

    RăspundețiȘtergere
  19. nashpa....dapai ma frate ceva mai tare nu gasiti?...cica 2010:))))=))))....poate vroia sa spuna anii 80

    RăspundețiȘtergere
  20. hmmm...km naspa...dar infine..bunisoare k sa nu va jignesc..:)):))

    RăspundețiȘtergere
  21. nu prea sunt misto ... dar macar am gasit 2 bune ;))

    RăspundețiȘtergere
  22. vrei sa ne unim destinele pentru totdeauna,si maine iti dau eu bani de taxi ar fi ceva mult mai bun decat rahaturile astea

    RăspundețiȘtergere
  23. cred cas cele mai distruse statusuri ce leam vazut :)) mau facut sa`m dau palme in loc sa ma faca sa rad ..au de haios cata minte are o blonda :-j sek

    RăspundețiȘtergere
  24. de ce pita vine mai repede decit salvarea?

    RăspundețiȘtergere
  25. bagatzi si voi dalea mai faine in plm..
    ...



    ...:P
    ..:)

    RăspundețiȘtergere
  26. fratilor sunt varza astea....le avea si fratimiu la status acum vreo 10 ani...ma jur :)):))) sunt proaste rau

    RăspundețiȘtergere
  27. mama ce sts ce misto e ...in plm numi place delok...nu dau niki jetu pe ele ...caut ceva mai marfa frate nu .dastea de copi ..mici..!!!in plm faci sts noi funy nu dastea

    RăspundețiȘtergere
  28. ...nus cn stie ce statusuri ...

    RăspundețiȘtergere
  29. wai da nebuni mai sintets nu tati is misto da sint care merg!!!

    RăspundețiȘtergere
  30. e in stare cineva sa stie niste sts mai bune in tara asta???:))))naspa

    RăspundețiȘtergere
  31. m-am plictisit sa stau degeaba asa ca stau degeaba

    RăspundețiȘtergere
  32. varza cu genunchi de capra sunt stausurile astea

    RăspundețiȘtergere
  33. varza doar daua sau trei au fost mai bune dar nici alea nu m-au facut sa rad:(

    RăspundețiȘtergere
  34. is aiurea rau de tot chiar ca is vechi is din 1990 toamna unele is chiar is penibile si cica is haioase; probabil is haioase pt prostime:))

    RăspundețiȘtergere
  35. Sunteti tari..am ras k varmea de m-am pisat pe mn

    RăspundețiȘtergere
  36. Sa-mi bag p..a dac na-m ras...:]]..hai sa mai vad si altele..:]]...mai tari..:)):)):))

    RăspundețiȘtergere
  37. Stau in pat si ma uit la cer si la stele si ma intreb unde plm a disparut tavanu?

    RăspundețiȘtergere
  38. mai plictisitoare ca astea nustiu dak exista!!!!

    RăspundețiȘtergere
  39. Virginitatea este o boala grava !!! vaccintatzi`va aici !!!

    RăspundețiȘtergere
  40. Vaccinatzi`va**** scuzatzi greseala :))

    RăspundețiȘtergere
  41. fac donatzii de saliva !!!pt informatzii Buzz !!! :)) astea 2 nu cred k le stitzi :))


    bah fii atent :O a intrat o vaca in drift :O =))

    RăspundețiȘtergere
  42. majoritatatea statusurilor sunt bune dar numi plac cele prin care se bate joc de biserica cum ar fi "Statusuri Haioase 14 ” Mersul la biserica nu te face credincios, asa cum statul intr-un garaj nu te face masina"urasc aceste statusuri si nu vreau sa la citesc pa vam pupat pe toti :* si [-(

    RăspundețiȘtergere
  43. ce com tampit"Sa-mi bag p..a dac na-m ras...:]]..hai sa mai vad si altele..:]]...mai tari..:)):)):))
    mpit" exemplu de com dat de persoane fara creer :-h

    RăspundețiȘtergere
  44. am yo unu ” cine nu ma poate inghitzi s ma suga!” ;))

    RăspundețiȘtergere
  45. cateva sunt tar..dar in rest nashhpa

    RăspundețiȘtergere
  46. Uite aici un status bun : "Daca mata-i grasa , pune-o la flotari"

    RăspundețiȘtergere
  47. te iubesc te doresc vino an coa sa te pleznesc

    RăspundețiȘtergere
  48. sunt naspa vreo 3 is tari din toate astea!~!~!

    RăspundețiȘtergere
  49. sunteti penibili fratilor de 3 ani aceleasi mereu... auzi 2010...

    RăspundețiȘtergere
  50. fiti atent status aici.lasa-ti n comment og la statusul asta:foarfeca scoate cele mai frecvente 99 de plete.:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  51. foaie verde solzi de peste...uite prostu cum citeste :)))

    RăspundețiȘtergere
  52. sa-mi bag pula in voi de retardatzii draq

    RăspundețiȘtergere
  53. naspa unele nici nu aveau sens iar altele erau pur si simplu praf.dar...gestul nu conteaza

    RăspundețiȘtergere
  54. Unele le stiu si eu......sunt beton de tot....sunt numai pt cei care stiu sa rada

    RăspundețiȘtergere
  55. uitati aici sts:fetele sunt ca zarurile cad e ce parte doresc

    RăspundețiȘtergere
  56. sts:sunt racit cred k ma tras curentu ca am adormit cu fundul la priza:))

    RăspundețiȘtergere
  57. ce pula mea ma astea is comice ?elea care le au postat nijte muisti !!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  58. Degeaba bei apă cu lămâie , tot nu-ţi trece gustu' de la ultima muie.

    RăspundețiȘtergere
  59. Cine ni-o pizdit nii ghitara, cine s-o cicat in patifon , cine ni-o futut-o pi Ileana, s-o lasat intrinsa sun gandon..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zaplatite za maiu gitaru
      zaplatite za moi patifon
      zaplatite za maiu ileanu
      i idite nahui la gandon

      Ștergere
  60. hahaha..e tare frate...ultimul anonim

    RăspundețiȘtergere
  61. da intradevar...sunt de rahat toate statusurile acestea "noi"...cred ca si celelalte de pe timpurile lu bunicamea sunt mai cool

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. jos dictatura futuva gura, jos basescu
      hai cu protestu

      Ștergere
  62. Je m\'appelle Vasile Mure
    Je veni de la padure
    Je gasi nevasta-n pat
    Se randez vous cu-n alt barbat
    Quand je preparai ciomagu\'
    Mon amie sarise gardu\'
    Il tombeau dans la urzici
    Sur son fund numai basici

    RăspundețiȘtergere
  63. eeeetttee p*la cle m proste st-uri imi bag p*la in ele de sts

    RăspundețiȘtergere
  64. asa da . .. . ... dar totusi se putea si mai bn ''

    RăspundețiȘtergere
  65. waaa ce statusuri de comnusm

    RăspundețiȘtergere
  66. 21:23:45 luyzzy_sepsy: weeey tot uh enervantu mess'ului?
    21:24:07 popiky_xxx: pai daa tot eu:P
    21:24:21 popiky_xxx: ce e cu sts tau de esti asa bucuroasa??
    21:24:36 luyzzy_sepsy: daa st bucuroasa ca maine plec in italia:x
    21:24:55 popiky_xxx: muisto
    21:25:00 popiky_xxx: misto**
    21:25:04 popiky_xxx: scz
    21:25:13 luyzzy_sepsy: ce nezimtit esti:(
    21:25:21 luyzzy_sepsy: era imposebel sa zici ceva:(:((
    21:25:29 popiky_xxx: din greseala jur:D:D
    21:25:38 luyzzy_sepsy: daaa sa fie k tne:|
    21:25:44 popiky_xxx: "ca tine"
    21:25:53 popiky_xxx: asa se scrie:D
    21:26:01 luyzzy_sepsy: bn mey bn
    21:26:12 popiky_xxx: "bine mai bine" asa se scrie
    21:26:20 luyzzy_sepsy: cat de enervant ejti
    21:26:27 luyzzy_sepsy: cum vede mihaela un dulse la tn nush:|
    21:26:34 popiky_xxx: chiar suunt sa mor eu:P
    21:26:40 luyzzy_sepsy: daaaaaa:))))=)))
    21:26:48 luyzzy_sepsy: ca o akadeaaa=)))
    21:26:57 popiky_xxx: daa atunci poti sa ma sugi cand vrei:))
    21:27:05luyzzy_sepsy: hai bne bye bye ca iti dau ign pa
    21:27:15 popiky_xxx: "hai bine pa pa iti dau ignor"
    21:27:26 popiky_xxx: ce draq te'a nascut mata in paragrafe?

    RăspundețiȘtergere
  67. sper ca e mai bun decat ce ati gasit acolo sus:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  68. sunt faine mie imi plac:))

    RăspundețiȘtergere
  69. Connectin Lost.... error error error

    RăspundețiȘtergere
  70. dea pula asa gavnata nam mai vast

    RăspundețiȘtergere